top of page
  • תמונת הסופר/תpolluxteam

מה הטעויות הנפוצות ביותר בקידוח בכוסות קידוח יהלום

בעיה - 1

הגורם התחממות יתר של ליבות הפלדה בגלל קירור לקוי או חוסר נוזל קירור או היתפסות הכוס. פיתרון הגדל את הזנת מי הקירור. בדוק את מצב המכונה וכיצד הוא מוגדר.




בעיה - 2 התחממות יתר של ליבות הפלדה, שינוי צבע.

הגורם התחממות יתר של הליבות בגלל קירור לקוי או חוסר נוזל קירור. מהירות סיבוב גבוהה מידי. פיתרון הגדל את הזנת מי הקירור. הפחת את המומנט. עבור למצב סיבוב איטי יותר.























בעיה - 3 נטייה חיצונית של הסגמנטים עד לנפילה

הגורם התחלה פתאומית. קידוח עם מומנט גבוה עם גריז על הסגמנט. הסגמנט שנבחר קשה מדי. פיתרון פעל בצורה חלקה יותר. פתח את היהלום שבסגמנט לפי ההוראות. השתמש בכוס קידוח עם סגמנט רך יותר.




בעיה - 4

נטייה פנימית של הסגמנטים עד לשבר.

הגורם התחלה פתאומית. השקה מידית של ברזל הזיון לכוס הקידוח. קוטר הניקוז גדול מדי. פיתרון פעל בצורה חלקה יותר. שנה את מיקום את החור במידת האפשר. אחרת, קבעו את המומנט הנמוך ביותר הקיים במכונה והכניסו את כוס הקידוח בצורה חלקה ואטית ככל האפשר.


בעיה - 5

שבר או סדקים בליבת הפלדה

הגורם בלאי גוף לא אחיד כתוצאה מנדנודים, עומסים רוחביים, מכות. הגדלת עומס תוך כי התפסות הסגמנטים. פיתרון עבור לפעולה חלקה יותר או למצב מנוע איטי יותר. עיין במאמר הקיים כאן בנוגע להיתפסות סגמנטים וחילוץ ליבת הפלדה.


בעיה - 6

התנודדות מוגברת

הגורם רפיון ו"משחק" בחיבור המכונה לליבת הפלדה. מקום החיבור לא נקי. עיוות גוף ליבת הפלדה. פיתרון עיין במאמר התקנה נכונה כאן או החלף את כוס הקידוח


בעיה - 7

עיוות גוף ליבת הפלדה (אליפסה, שקעים)

הגורם גוף מתנדנד. כוס קידוח תפוסה. פיתרון עיין במאמר כאן על היתפסות כוס הקידוח ושחרור כוס קידוח תפוסה.



3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page