top of page
  • תמונת הסופר/תpolluxteam

מהו פלאפ דיסק ?

מאפיינים:

• גודל הגרעין

• סוג הגרעין

• סוג הבד


לשימוש נכון בפלאפ דיסק חייבים לוודא את התאמת המכונה אליו. גב (BACKING) של פלאפ מסויים יכול להתאים בעבודה עם משחזת זווית בעלת הספק של 650-1000 וואט בעוד גב (BACKING) מחומר אחר יתאים בעבודה רק עם מכונה בהספק של 1500 וואט ומעלה.

בנוסף, יש צורך לבחור את גודל הגרעין (GRIT) לעבודה. פלאפ דיסק עם גודל גרעין הממוספר נמוך יתאים להסרת יותר חומר (שבב) בעוד פלאפ דיסק עם גודל גרעין הממוספר גבוהה יתאים יותר לעבודות פיניש (הסרה של פחות שבב).

פלאפ דיסקים באים עם מגוון חומרים וסגסוגות:

1. אלומניום אוקסיד

2. סיליקון קרבייד

3. קרמיקה

4. זירקוניה

5. שילוב של זירוקניה ואלומינום אוקסייד

6. שילוב של קרמיקה וזירקוניה

7. שילוב של קרמיקה ואלומינום אוקסייד

8. מיני סקוטש בקשיות שונה (הסר ונקה)

9. לבד


סוג הגרעין יותאם לסוג העבודה, למשל: זירקוניה יתאים לעבוד נירוסטה, גרעין קרמי יתאים לעבודה על יציקות ברזל ו/או פלדות קשות וכיוצא בזה. שימוש בחומר נכון גם גודל הגרעין הנכון לאותה עבודה, יתן תוצאות לטש בהבדלים של עלות תועלת ביחס של 1:3 תוך ניצול נכון של הפלפ.


קיימים שני דגמים של גב (BACKING) בפלאפ דיסק להלן :



דגם 27











דגם 29









#metalworkingsupplies #flapwhels #toolssupplie #flapwheelssupplies #actirox #discodelaminas #cuttingdiscs #flapdiscs #anglegrinder #weldingsupplies #abrasivos #abrasive #toolssupplies #osa #norton #solution #sales #shop #accessories #hardware #flapwheel #moutedflapwheel #unmountedflapwheel #coatedabrasives #factorysales #metalpolishing #zirconium #ceramic #calcined #abrasives #jumborolls #slittingmachine #aluminumoxide #Zirconia #SC #Siliconcarbide #surfacepolishing #flapdisc #sandingbelt #DCwheel #Alox #manufacturer #surfacegrindingsegments #fiberdisc #Flexibledisc #woodwork #workshop #furnituremaking #handmade #byhand #bymachine #automobile #fullautomaticflapdiscmachine #metal #floor #stainlesssteel #SS #deerfosrolls #koreanclothes #sanling #kingcattle #fiberglassbacking #sandersabrasives #yihongabrasives #flapdiscsupport


6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page